11 Nisan 2013 Perşembe

pazen kumaştan bebek battaniyesi

Uzun zamandır blogumu ihmal ettiğimin farkindayim ama hava soğuk ve karanlıkken içimden hiç bir şey yapmak gelmedi, açıkçası biraz da tembellikten :) havaların biraz da olsa ısınmasıyla bende de birşeyler üretme hevesi canlandı..
 Neyse ilk olarak bebek battaniyesi ile işe başladım. Hep aklimdaydi pazen kumastan yumuşacık bir bebek battaniyesi dikmek...


İlk olarak iki farklı renkte pazen kumaş aldım. Aslında aklımda olan bir tarafının çiçek desenli olmasıydı ama zevkime göre güzel çiçek deseni bulamadım o yüzden düz renk kullandım.  Ölçüleri 90*90 yaptım.  Ve battaniyeye başlamadan önce kumaşları yıkayıp utuledim.  Pamuklu kumas olduğu için çekme payını düşünmek lazim. Sonra kumaslari ikişer cm kivirip arasına fisto koyup igneleyerek makinada diktim.
Bu da son hali...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder