27 Kasım 2012 Salı

Kırlent diktim

Desenine bayılarak yatak odasına perde olarak almıştım bu kumaştan. Duck denen kalın perdelik-döşemelik kumaşlardan. Daha sonra aklımda böyle kırlent dikme fikri oluştuğunda da gittim yine aldım . Kırlent olarak dikecektim ama öyle küçük kare kırlentlerden istemedim. Daha kullanışlı olacağını düşünerek boyutlarını kendim ayarladım. Arkasına cırt cırt dikerek kırlentlerimi tamamladım.
Aslında oturma odam için yaptım ama aşağıdaki resimde salon koltuklarımda...
 
 
Oturma odası koltuklarımda ...
 
 Aslında balkonumdaki bankta da fena durmadı... :):)
 Herhalde bu kırlentler bir süre evin içinde bu şekilde gezecekler :)  Hatta yazın beyaz pike ile yatağın üzerini bile süsleyebilirler...

2 yorum:

  1. Nefis olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizden güzel yorumlar almak çok büyük mutluluk benim için :) yaptığım ve yapacağım bir çok şeyde ilham kaynağı sizin güzel blogunuz... sevgiyle kalın :)

      Sil