4 Kasım 2010 Perşembe

Cam yüzeye peçete transfer denemelerim

Peçete transfer tekniği ile ilgili internet araştırmaları sonucunda kendi çabalarım sonucunda ilk denemelerim bu iki cam tabağa oldu. Bauhaus'dan aldığım peçete tutkalı, beyaz akrilik boya ve sprey vernikle başladım.


Bu cam kaseden evimde fazladan vardı ben de ilk denememi bu kasede yapmak istedim. Öncelikle peçetelerin desenlerini düzgün bir şekilde kestim. Ardından peçete tutkalını peçetelerin tam ortasından dışarıya doğru sürdüm ve kurumasını bekledim. Ardından kasenin dış tarafını beyaz akrilik boya ile 3 kat boyadım. Her bir boyamadan sonra yeni boyamaya başlamadan önce kurumasını beklemek gerekiyor.



Bu borcamdan da evde 2 tane vardı birini değerlendirmek istedim. Elimde olan diğer bir peçeteyi de buna uyguladım. İlk kat boyamada biraz çatlama oldu sonraki boyamalarda düzeltmeye çalıştıysam da pek olmadı  sanki ama sonuçta bunlar benim ilk denemelerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder